Katalog produktů pro studenty EduSpa College
Neslouží jako e-shop, pro objednání se obratě na naší "Kancelář viz kontakt"

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro prodej zboží

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy, jejichž předmětem je prodej zboží, uzavřené za současné fyzické přítomnosti obou smluvních stran nebo prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, včetně e-mailu, textových zpráv, telefonních hovorů či webového rozhraní www.eduspacollege.cz (dále jen „webové rozhraní"), mezi Vámi jako kupujícím a společností EduSpa-Shop s.r.o., IČ 24155586, se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9

Adresa pro doručování: EduSpa-Shop s.r.o., Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9

Telefonní číslo: +420 608 983 377

Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Smlouvou se zavazujeme odevzdat Vám zboží, které je předmětem smlouvy, a umožnit Vám nabýt vlastnické právo k tomuto zboží a Vy se zavazujete zaplatit nám dohodnutou cenu za toto zboží.

1.1. Jaké zboží prodáváme?

Prodáváme především zboží související s prováděním masáží, regeneračních a alternativních technik.

1.2. Na co se smlouva vztahuje?

Jako smlouva se zde označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Nemusí se tedy jednat vždy výhradně jen o smlouvu o prodeji zboží.

1.3. Je Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou?

O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a službu objednáváte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na Vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.

O spotřebitelskou smlouvu se nemůže jednat, pokud zboží nakupujete jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti. Pro tento účel je za podnikatele považována také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Uvedete-li při uzavírání smlouvy podle těchto obchodních podmínek své identifikační číslo (IČO), pak berete na vědomí, že budete považováni za podnikatele, nikoli za spotřebitele.

Spotřebitelem může být pouze fyzická osoba, nikoli právnická osoba.

Ustanovení těchto obchodních podmínek platí pro všechny kupující (tj. spotřebitele i ostatní) s výjimkou těch ustanovení, v nichž je výslovně stanoveno, že platí pouze v případě, že jste spotřebitel nebo že je uzavřená smlouva spotřebitelskou smlouvou.

1.4. Čím se řídí náš právní vztah?

Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty:

- těmito obchodními podmínkami;

- reklamačním řádem pro prodej zboží;

- podmínkami a pokyny z naší strany uvedenými na webovém rozhraní nebo v naší e-mailové komunikaci zejména při uzavírání smlouvy;

- objednávkou a jejím přijetím z naší strany.

a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:

- zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“);

- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

Pokud se Vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu Vašeho obvyklého bydliště poskytuje na základě ustanovení, od nichž se nelze smluvně odchýlit, vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je Vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.5. Jsou tyto obchodní podmínky závazné?

Část obsahu smlouvy o prodeji zboží mezi Vámi jako kupujícím a skupinou EduSpa jako prodávajícím může být určena odkazem na tyto obchodní podmínky, které připojíme k nabídce zboží nebo které Vám budou jinak známy. V takovém případě jsou obchodní podmínky pro Vás jako kupujícího i pro nás jako prodávajícího závazné. Odchylná ujednání ve smlouvě mají před zněním obchodních podmínek přednost.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se však vždy řídí tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Aktuální znění obchodních podmínek je umístěno na webovém rozhraní.

 

  1. SMLOUVA

2.1. Jaké jsou podmínky pro uzavření smlouvy?

Smlouvu s Vámi uzavřeme, pokud v době podání objednávky:

  • jste starší 18 let;
  • neprovozujete podnikatelskou činnost v oblasti se stejným zaměřením jako služby poskytované skupinou EduSpa a nejste v zaměstnaneckém ani jiném obdobném poměru vůči subjektu provozujícímu takovou podnikatelskou činnost;
  • nepracujete v konkurenční škole nebo v konkurenčním vzdělávacím zařízení;
  • neprovádíte lektorskou činnost podobného zaměření.

Při podání objednávky stvrzujete všechny výše uvedené skutečnosti. Jsme oprávněni Vás požádat o doložení výše uvedených skutečností. V případě, že toto nedoložíte, nejsme povinni s Vámi smlouvu o prodeji zboží uzavřít. Pokud se po uzavření smlouvy ukáže, že výše uvedené skutečnosti nesplňujete, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit. Zároveň jste povinni uhradit nám škodu, která nám uvedením nepravdivé skutečnosti vznikla.

2.2. Jak uzavíráme smlouvu a kdy dochází k jejímu uzavření?

Smlouvu můžeme uzavřít jakýmkoli způsobem, který je v souladu s právním řádem České republiky, tj. zejména za fyzické přítomnosti Vás i nás jako smluvních stran, a to i konkludentně (tj. neformálně způsobem nevzbuzujícím pochybnost o tom, že uzavíráme smlouvu o prodeji zboží) nebo rovněž za použití komunikačních prostředků na dálku (např. webové rozhraní, e-mail, telefonní hovor, textové zprávy). Uzavřít smlouvu prostřednictvím webového rozhraní lze pouze v případě, kdy to webové rozhraní technicky umožňuje.

Uzavření smlouvy vždy předchází návrh na uzavření smlouvy z Vaší strany, tj. Vaše objednávka zboží (Váš návrh na uzavření smlouvy dále jen jako „objednávka“).

K uzavření smlouvy vždy dochází teprve v okamžiku, kdy Vám potvrdíme přijetí Vašeho návrhu na uzavření smlouvy (tj. potvrdíme přijetí Vaší objednávky zboží). Vyhrazujeme si právo z vážných důvodů Vaši objednávku nepřijmout, zejména nesplňujete-li podmínky pro uzavření smlouvy dle těchto obchodních podmínek; nedoložíte-li k naší výzvě splnění takových podmínek; došlo-li k vyčerpání zásob a zboží je nedostupné; z jiných vážných důvodů.

Je-li na webovém rozhraní prezentováno zboží, je tato prezentace pouze informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abychom přijali Vaši objednávku.

2.5. Můžeme již odeslanou objednávku zrušit?

Vaši objednávku, jejíž přijetí jsme Vám dosud nepotvrdili, můžete zrušit telefonním hovorem, textovou zprávou nebo e-mailem. Jakmile Vám přijetí objednávky potvrdíme, je tato objednávka závazná. Pozdější zrušení objednávky je proto možné pouze po dohodě s námi. Je-li však uzavřená smlouva spotřebitelskou smlouvou, máte právo objednávku zrušit (tj. odstoupit od smlouvy) za podmínek uvedených v článku 5 těchto obchodních podmínek (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY), a to i před dodáním zboží.

2.6. Platí cena zboží, pokud je zcela zjevně chybná?

V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny služby, nejsme povinni prodat Vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.

2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?

Nedohodneme-li se jinak, smlouva nebude uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, Vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Smlouvu uchováváme v podobě, v jaké byla uzavřena.

Právo získat smlouvu v textové podobě máte pouze v případě, že je Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou (článek 1.3 těchto obchodních podmínek) a uzavřeli jsme ji za pomoci komunikačních prostředků na dálku bez současné fyzické přítomnosti (např. e-mailem, textovými zprávami, telefonním hovorem nebo na webovém rozhraní). V takovém případě Vám potvrzení o uzavřené smlouvě, tj. Vaši objednávka, její přijetí z naší strany a tyto obchodní podmínky, odešleme bez zbytečného odkladu v textové podobě na e‑mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce, popřípadě jiným vhodným způsobem, který bude odpovídat použitému prostředku komunikace na dálku.

2.8. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?

V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.

2.9. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?

Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.

 

  1. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Co zahrnuje cena zboží?

Není-li výslovně uvedeno jinak (např. slovy „bez DPH“), zahrnuje dohodnutá cena zboží veškeré daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění vztahující se k prodávanému zboží, a to s výjimkou nákladů na platbu a nákladů na dodání zboží.

Náklady, které Vám vzniknou při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení, telefonní hovory nebo textové zprávy), hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

3.2. Jaké způsoby platby přijímáme?

Cenu můžete uhradit bezhotovostně převodem na náš bankovní účet (pokyny Vám budou sděleny v potvrzení objednávky). Dohodneme-li se tak, bude možné cenu zboží zaplatit i v hotovosti.

Bezhotovostní převod na bankovní účet není z naší strany zpoplatněn, může však být zpoplatněn Vaší bankou.

3.3. Kdy nastane splatnost ceny?

V případě bezhotovostní platby před poskytnutím služby je cena splatná do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky dle článku Kdy je tedy smlouva uzavřena? v případě, že objednávka byla přijata více než tři pracovní dny před plánovaným poskytnutím služby. V případě, že nebyla objednávka přijata více než tři pracovní dny před plánovaným poskytnutím služby, je cena splatná bezhotovostně do 24 hodin od přijetí objednávky. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet, nejpozději však před započetím jejich poskytování. Platba předem může mít formu zálohy. Zbytek ceny je v takovém případě splatný bezhotovostně 14 dní před poskytnutím služby.

Nebude-li celá cena služby zaplacena ani po doručení dodatečné výzvy k plnění, jsme oprávněni odstoupit od uzavřené smlouvy a z vybrané služby Vás odhlásit po marném uplynutí lhůty k placení stanovené v dodatečné výzvě k plnění.

3.4. Za jakých podmínek lze uplatnit slevový kupón?

Slevový kupón je vždy jednorázový – použít ho tedy můžete pouze jednou! V jedné objednávce se dá použít pouze jeden slevový kupón, slevové kupóny tedy nelze sčítat. Při případném odstoupení od uzavřené smlouvy, pro kterou jste už použili slevový kupón, není možné použít ten samý slevový kupón znovu. Abyste ale v tomto případě o slevu nepřišli, zavolejte nám – rádi Vám pošleme nový kód. Slevový kupón nelze proplatit v hotovosti ani na něj vystavit vratku.

3.5. V jaké měně můžete platit?

Platba služby je možná v českých korunách (Kč).

 

  1. PRODEJ A DODÁNÍ ZBOŽÍ

4.1. Jak Vám zboží odevzdáme?

Zboží Vám buď předáme osobně, nebo odešleme k dodání podle toho, jak se dohodneme.

4.2. V jaké době Vám zboží odevzdáme?

Nedohodneme-li se výslovně jinak, je úplné zaplacení ceny podmínkou předání, příp. odeslání zboží.

Nedohodneme-li se jinak, zboží Vám osobně předáme, popř. odešleme k dodání bez zbytečného odkladu po úplném zaplacení ceny dle uzavřené smlouvy, nejpozději však do 30 dnů od úplného zaplacení ceny.

4.3. Kdy nabydete vlastnické právo ke zboží?

Vlastnické právo ke zboží nabydete teprve (i) převzetím zboží a (ii) úplným zaplacením kupní ceny podle toho, která z těchto dvou podmínek nastane později.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

5.1. Kdy máte obecně právo odstoupit od uzavřené smlouvy?

Právo odstoupit máte v případech stanovených zákonem, zejména pak v případě podstatného porušení smlouvy.

5.2. Kdy a jak můžu od smlouvy odstoupit, jsem-li spotřebitel?

Jste-li spotřebitel (článek 1.3 těchto obchodních podmínek) a zároveň jsme uzavřeli smlouvu prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku (např. webové rozhraní, e-mail, telefonní hovor, textové zprávy) nebo mimo prostor obvyklý pro podnikání skupiny EduSpa za současné fyzické přítomnosti Vás jako spotřebitele a nás jako skupiny EduSpa, máte právo odstoupit od smlouvy také do čtrnácti dnů od převzetí zboží, a to i bez uvedení důvodu.

Lhůta čtrnácti dnů pro odstoupení od smlouvy se počítá od převzetí zboží nebo posledního kusu zboží (je‑li v rámci jedné objednávky dodáváno více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně), položky nebo části dodávky zboží (je-li zboží z několika položek nebo částí), nebo první dodávky pravidelně nebo opakovaně dodávaného zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, abyste se v přiměřeném rozsahu seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Odstoupit od smlouvy jste oprávněni i kdykoli před převzetím zboží.

Odstoupit od smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči nám jako prodávajícímu (např. poštou, e-mailem, textovou zprávou). V odstoupení od smlouvy nemusíte uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupujete. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení o smlouvy, jste povinni nám zakoupené zboží zaslat nebo předat zpět. Ohledně vrácení zboží se s Vámi rádi pokusíme dohodnout. Nedohodneme‑li se jinak, zašlete zboží v původním obalu na adresu sídla skupiny EduSpa. Náklady na vrácení zboží hradíte Vy.

Částku plně odpovídající zaplacené ceně zboží Vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým jste cenu zaplatili, nedohodneme-li se na jiném způsobu vrácení. Nejsme však povinni Vám vrátit zaplacené peněžní prostředky dříve, než od Vás obdržíme vracené zboží, nebo než nám prokážete, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

V případě vrácení zboží odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

5.3. Kdy jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy nemám?

Právo odstoupit od smlouvy jako spotřebitel ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu nemáte, jde-li o smlouvu:

  1. a) o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
  2. b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  3. c) o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  4. d) o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
  5. e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  6. f) o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
  7. g) o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
  8. h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
  9. i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
  10. j) o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
  11. k) uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
  12. l) o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 občanského zákoníku.

5.4. Kdy můžeme od smlouvy odstoupit my jako prodávající?

Jako prodávající jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kromě případů stanovených zákonem také kdykoliv před dodáním zboží, pokud nejsme objektivně schopni z důvodů na straně třetích osob dodat Vám objednané zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že jste porušili již dříve uzavřenou smlouvu s námi.

5.5. Co se stane v případě odstoupení od smlouvy, jejíž součástí byl také dárek?

Poskytneme-li Vám společně se zbožím také dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste proto povinni spolu se zbožím vrátit nám i poskytnutý dárek.

 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a jste-li spotřebitelem, pak také zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,).

Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu naším Reklamačním řádem pro prodej zboží. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem pro prodej zboží důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?

K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

7.2. Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

7.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel (článek 1.3 těchto obchodních podmínek) a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (http://www.coi.cz/), případně na jiný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

7.4. Co byste ještě měli vědět?

Veškeré informace, včetně informací obsažených v dokumentech, které jsou předmětem prodeje zboží, nebo informace, které o Vás v průběhu prodeje zboží získáme, nejsme oprávněni poskytnout třetí straně bez Vašeho předchozího výslovného souhlasu. Předchozí věta se neuplatní v případě poskytnutí informací dalším osobám, které se podílejí na plnění smlouvy, ani v případě, kdy jde o plnění zákonné povinnosti nebo o ochranu našich oprávněných zájmů v mezích právního řádu České republiky.

Veškeré informace, včetně informací obsažených v dokumentech, které jsou předmětem prodeje zboží, nebo informace, které v souvislosti s prodejem zboží získáte, jsou předmětem ochrany obchodního tajemství dle § 504 občanského zákoníku. Bez naše předchozího písemného souhlasu nejste oprávněni tyto informace jakýmkoliv způsobem sdělovat třetím osobám a šířit.

Informace obsažené v dokumentech, které jsou předmětem prodeje zboží a které náleží do působnosti zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, jsou chráněny autorským právem. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu.

Při nerespektování zákazu dle předchozího odstavce budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.

Skupina EduSpa jako držitel autorských práv má zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.

Dále máme za porušení autorského práva naší společnosti právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.

Uzavřením smlouvy berete na vědomí, že veškeré služby jsou poskytovány mimo oblast zdravotnictví.

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od [1.1.2024].

Poučení o zpracování osobních údajů

Informace ke zpracování osobních údajů

EduSpa-Shop s.r.o., se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9, IČO: 24155586, DIČ: CZ24155586, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 183765, dbá na ochranu osobních údajů, které nám předáváte. Je důležité, abyste věděli, že osobní údaje, které nám poskytujete zpracováváme zodpovědně, transparentně a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). V případě jakýchkoli dotazů a žádostí týkajících se zpracování Vašich osobních údajů se na nás můžete obrátit na níže uvedených kontaktech.

Zabezpečení Vašich osobních údajů

EduSpa-Shop s.r.o. dbá na bezpečnost osobních údajů, které nám předáváte. Přijali jsme vhodná technická a organizační opatření, abychom Vaše data dostatečně chránili s ohledem na závažnost jejich zpracování. K Vašim osobním údajům, které jsme od Vás získali nemá přístup žádná neoprávněná osoba a nepředáváme jej bez Vašeho souhlasu dalším subjektům pro další zpracování, pokud to nevyžaduje zákon nebo v případě ochrany našich právních zájmů.

Totožnost a kontaktní údaje správce osobních údajů

EduSpa-Shop s.r.o.,

se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9,

IČ: 24155586,

DIČ: CZ24155586,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 183765

 

Adresa pro doručování: EduSpa-Shop s.r.o., Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9

Telefonní číslo: +420 608 983 377, +420 222 743 311

Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz

 

Společnost EduSpa-Shop s.r.o. nemá pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

Účel a právní základ pro zpracování osobních údajů

 

Vaše osobní údaje zpracováváme, protože je to nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou jste Vy jako subjekt údajů a obchodní společnost patřící do skupiny EduSpa. Účelem zpracování je výkon práv a povinností z uzavřené smlouvy. Právním základem zpracování Vašich osobních údajů tak je nezbytnost pro splnění smlouvy [článek 6 odst. 1 písm. b) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)].

 

Dále Vaše osobní údaje zpracováváme pro účel přímého marketingu, tj. nabízení našich služeb a zboží. Právním základem zpracování Vašich osobních údajů v tomto případě je náš oprávněný zájem [článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)].

 

Zpracováváme pouze osobní údaje, které nám poskytnete Vy sami, a to při uzavírání smlouvy s některou ze společností náležejících do skupiny EduSpa (viz níže „Příjemci osobních údajů“), případně při další komunikaci.

 

Při zpracování Vašich osobních údajů z naší strany nedochází k tzv. automatickému rozhodování ani profilování.

 

Kategorie zpracovávaných osobních údajů

 

Pro účely splnění smlouvy zpracováváme tyto Vaše osobní údaje:

  • jméno a příjmení,
  • akademické tituly,
  • trvalá a fakturační adresa (ulice, číslo popisné/orientační/evidenční, město, PSČ, země),
  • IČO a DIČ fyzické osoby,
  • e-mailová adresa,
  • telefon,
  • údaje o vašich objednávkách, kterými jsou zejména údaje o zboží a službách, které jste si objednali, číslo platebního účtu, údaje o absolvovaných kurzech a údaje o reklamacích.

 

Doba zpracování osobních údajů

 

Vaše osobní údaje zpracováváme po dobu trvání závazku z uzavřené smlouvy, pro jejíž splnění jste Vaše osobní údaje poskytli, a s ohledem na délku promlčecí lhůty dále 10 let po úplném zániku závazků z takové smlouvy.

 

Příjemci osobních údajů

 

V případě, kdy to bude nezbytné pro účel plnění smlouvy, jejíž jste smluvní stranou, mohou být Vaše osobní údaje předány některé z obchodních společností patřících do skupiny EduSpa, a to:

 

EduSpa College CZ s.r.o.,

se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9,

IČO: 03392899,

DIČ: CZ03392899,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 231093

 

EduSpa College Centrum s.r.o.,

se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9,

IČO: 04245903,

DIČ: CZ04245903,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 244730

 

EduSpa Centrum CZ s.r.o.,

se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9,

IČO: 06387314,

DIČ: CZ06387314,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 281340

 

Vaše osobní údaje dále mohou být v nezbytném rozsahu předány osobám, které poskytují společnosti EduSpa-Shop s.r.o. služby informačních technologií (IT), logistické služby, účetní služby a právní služby.

 

Vaše osobní údaje dále mohou být v nezbytném rozsahu předány orgánům veřejné moci tehdy, kdy to bude nezbytné k uplatnění nebo obraně našich práv u orgánu veřejné moci, popřípadě kdy nám povinnost údaje předat bude stanovena na základě zákona.

 

Předávání osobních údajů do třetích zemí

K předávání osobních údajů zpracovatelům nebo jiným příjemcům ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích nedochází.

 

Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Jako subjekt údajů, jehož osobní údaje zpracováváme, máte následující práva:

Právo na přístup k údajům: Máte právo získat od nás potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím o jejich zpracování.

Právo na opravu: Máte právo na to, abychom bez zbytečného odkladu opravili nepřesné osobní údaje, které se Vás týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování máte právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.

Právo na výmaz: Máte právo na to, abychom bez zbytečného odkladu vymazali osobní údaje, které se Vás údajů týkají, a to v případech stanovených v článku 17 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Právo na omezení zpracování: Máte právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů v případě, že se domníváte, že zpracovávané údaje nejsou přesné, případně je zpracováváme protiprávně nebo pokud se domníváte, že tyto údaje již nepotřebujeme pro účely jejich zpracování.

Právo vznést námitku: V případech, kdy Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely přímého marketingu, máte právo vznést kdykoli námitku proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, pro tento marketing. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

Právo na přenositelnost údajů: Máte právo získat osobní údaje, které se Vás týkají, jež jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci osobních údajů, přičemž na základě Vaší žádosti můžeme tyto údaje předat přímo jinému správci.

Právo podat stížnost u dozorového úřadu: Pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje nezpracováváme v souladu s právem, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praha 7 (https://www.uoou.cz/).

Pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje nezpracováváme v souladu s právem, rovněž máte právo vznést námitku a my následně prověříme oprávněnost Vašeho požadavku. V okamžiku podání námitky, bude zpracování vašich osobních údajů omezeno, dokud nebude ověřeno, zda je námitka oprávněná.

Vaše práva jsou podrobněji vymezena v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), jakož i v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

V případě, že nám podáte žádost o výkon některého z výše uvedených práv, budeme Vás informovat o způsobu vyřízení Vaší žádosti, a to bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Tuto lhůtu můžeme v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. O jakémkoliv takovém prodloužení Vás budeme informovat do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad.

Před posouzením žádosti potřebujeme ověřit, že jste skutečně osoba, které se osobní údaje týkají. Proto prosím v žádosti vždy uvádějte dostatečné údaje k Vaší identifikaci. V případě nutnosti máme právo vyžádat si od Vás doplňující informace k Vaší identifikaci, než Vaši žádost posoudíme.

Jestliže podáte žádost v elektronické formě, poskytneme Vám informace v elektronické formě, je-li to možné, pokud nepožádáte o jiný způsob.

Žádostem, které budou zjevně bezdůvodné nebo nepřiměřené, zejména protože se opakují, máme právo odmítnout vyhovět.

Účinnost

Toto poučení o zpracování osobních údajů je platné a účinné od [1.1.2024].

 

 

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace zboží, které je Vám dodáváno na základě smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, uzavřené za současné fyzické přítomnosti obou smluvních stran nebo prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, včetně e-mailu, textových zpráv, telefonních hovorů či webového rozhraní www.eduspacollege.cz (dále jen „webové rozhraní"), mezi Vámi jako kupujícím a společností EduSpa-Shop s.r.o., IČ 24155586, se sídlem Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9.

 

KONTAKTNÍ ÚDAJE:

Adresa pro doručování: EduSpa-Shop s.r.o., Vybíralova 933/21, Černý Most, 198 00 Praha 9

Telefonní číslo: +420 608 983 377

Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz

Po ukončení prodeje prodávaného zboží je možné reklamaci uplatnit stále u téhož prodávajícího.

Za jaké vady prodávaného zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady a že je poskytnuto ve shodě se smlouvou.

Je-li Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou (článek 3.1 obchodních podmínek pro prodej zboží), pak dle obsahu smlouvy odpovídáme zejména za to, že zboží:

  1. a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jsme souhlasili, a
  3. c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Je-li Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou (článek 3.1 obchodních podmínek pro prodej zboží), pak vedle ujednaných vlastností odpovídáme za to, že:

  1. a) je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  2. b) zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná skupinou EduSpa nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  3. c) je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat, a
  4. d) zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme Vám poskytli před uzavřením smlouvy.

To však neplatí v případě, že jsme Vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží od obvyklých vlastností zboží tohoto druhu liší a Vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.

Jaká práva z vadného plnění máte, pokud je Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou?

Pokud je Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou (článek 1.3 obchodních podmínek pro prodej zboží), můžete vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.

Má-li zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Vás jako kupujícího. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady. Vadu odstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom Vám tím nezpůsobili značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který jste zboží koupili. K odstranění vady převezmeme zboží na vlastní náklady.

Namísto odstranění vady zboží můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pouze pokud:

  1. a) jsme vadu odmítli odstranit nebo jsme ji neodstranili v souladu se zákonem a tímto reklamačním řádem,
  2. b) se vada projeví opakovaně,
  3. c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
  4. d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás jako kupujícího.

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které jste obdrželi.

Právo odstoupit od smlouvy nemáte, je-li vada zboží nevýznamná.

Odstoupíte-li od smlouvy, vrátíme Vám kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdržíme zboží nebo co nám prokážete, že jste nám zboží odeslali k vrácení.

Jaká práva z vadného plnění máte, pokud není Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou?

Pokud není Vaše smlouva spotřebitelskou smlouvou (článek 1.3 obchodních podmínek pro prodej zboží), náleží Vám práva z vadného plnění v rozsahu vyplývajícím z občanského zákoníku.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, máte právo

  1. a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží,
  2. b) na odstranění vady opravou zboží,
  3. c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  4. d) odstoupit od smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, máte právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

- jste o vadě před uzavřením smlouvy věděli a výslovně jste s koupí souhlasili;

- jste vadu sami způsobili.

Vadou zboží rovněž není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Poskytujete na zboží záruku za jakost?

Není-li výslovně uvedeno jinak, smluvní záruku za jakost zboží neposkytujeme. V případě poskytnutí smluvní záruky za jakost Vám nejpozději při převzetí zboží vydáme potvrzení o záruce za jakost (záruční list) v textové podobě.

Poskytujete poprodejní servis?

Není-li výslovně uvedeno jinak, poprodejní servis na prodávané zboží neposkytujeme. Rádi Vám však poradíme, na jaké subjekty je možné se s poptávkou poprodejního servisu obrátit.

Kde lze reklamaci uplatnit?

Reklamaci prosím uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:

- v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží;

- v sídle naší společnosti.

Doporučený postup při reklamaci:

- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;

- zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o odstranění vady, slevu z ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;

- pro usnadnění postupu je vhodné zaslat nám doklad o zakoupení zboží či daňový doklad – fakturu, byla‑li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace;

- pro reklamaci můžete využít vzorový reklamační formulář níže; jeho použití usnadňuje vyřízení reklamace, není však povinné.

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

Doručené reklamace vyřizujeme ihned, zpravidla do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení.

Jste-li spotřebitelem (článek 1.3 obchodních podmínek pro prodej zboží), pak v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele reklamaci vždy vyřídíme a informujeme Vás o jejím vyřízení nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty 30 dnů ode dne uplatnění reklamace nebo po marném uplynutí dohodnuté delší lhůty máte právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Při uplatnění reklamace Vám vydáme písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

O datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace, Vám vydáme potvrzení.

Tento reklamační řád je platný a účinný od [1.1.2024].

 

VZOROVÝ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 

(vyplní kupující)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ (a DIČ):

Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

Reklamované zboží:

Datum uzavření smlouvy:

Datum vystavení faktury:

Číslo faktury:

Podrobný popis závady:

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad uzavření smlouvy o prodeji zboží.

 

Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodávajícího:

 

Datum: __________________ Podpis prodávajícího: _________________________________________

Spolupracujeme

Akce


 

 

 

Načítám data